kami akan ke MEXICO CITY Disember ini!

Ini adik saya yang ke-2. Semua orang sayang dia...

Ini adik saya yang ke-2. Semua orang sayang dia...

Maklang dan Uncle ChocCyp sekarang di London

Saturday, November 21, 2009

hooooh rehhhh!!!...


Sekolah sudah cuti. hooh rehhh! 

tahun depan saya naik tahun dua. Alhamdulillah saya masuk kelas A (2 Ikhlas).

Malam tadi majlis Ihtifal SIMDE 2009 di hotel Singgahsana PJ. Nenek dan atuk juga datang tengok saya naik pentas.




Saya masuk nasyid asma-ul husna dan pelangi (murid tahun 1 & 3). Saya juga naik pentas ambil hadiah. Saya dapat nombor 3 dalam kelas (1 Ihsan /B).



cuba cari saya dalam gambar bawah ini. 
gambar saya hari pertama sekolah dulu...he he he




atuk saya ada cerita masa dia pergi sekolah dulu... saya ada baca ceritanya DI SINI. 

No comments:

Post a Comment